Szűrés

A(z) Cellect Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Rommá tört kijezők országa vagyunk!

2022. január 25. -

Bulizás közben kirepült a kezéből, kicsúszott a nadrágzsebből, vagy munka közben rálépett? - szinte mindenkinek van egy története arról, hogyan sérült már meg az okostelefonja. A MediaMarkt és a Cellect felmérése szerint tavaly minden második ember telefonja szerzett valamilyen kisebb-nagyobb sérülést. Minden 5. válaszadóé pedig annyira súlyosan, hogy üzemképtelenné vált, így az javítás nélkül a fiók, vagy a kuka mélyén végezte. 

Tovább

Különleges telefontok segíti a fecskék védelmét

2021. november 15. -

Minden várakozást felülmúlva, összesen 634 alkotást neveztek a Telenor, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) és a Cellect Hungary közös pályázatára, amely a fecskék fészkeinek megóvására fókuszált. A grafikai munkák az ország minden tájáról érkeztek, a grafikus művészektől kezdve az óvodásokig sokakat megmozgatott a kiírás. A díjnyertes fecskerajz 100%-ban lebomló, környezetbarát telefontokon köszön majd vissza, ezzel is hirdetve a faj védelmét. Az eladásokból 500 forint pedig az MME madárvédelmi programját támogatja.

Tovább

Mobiltok, ami a fecskéket is védi!

2021. augusztus 25. -

Sok más vonulómadárral együtt ősszel fecskéink is elhagyják hazánkat. Kiemelten fontos azon madarak védelme, amelyek ugyanabba a fészekbe térnek vissza tavasszal, amelyet maguk mögött hagytak. A Telenor, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) és a Cellect Hungary kampánya a füsti és molnárfecskék fészkeinek megóvására fókuszál, kiemelt hangsúlyt helyezve a lakosság felvilágosítására, érzékenyítésére. 

Tovább

Virágzik a magyar mobiltelefon tartozék piac

2021. február 1. -

Átlagosan öt mobiltelefon tartozékkal rendelkezik egy magyar fogyasztó, de generációk mentén van eltérés: a legfiatalabb korosztály majdnem hat, míg egy 61 év feletti válaszadó átlagosan kevesebb, mint öt kiegészítőt használ. A MediaMarkt és a Cellect hazai mobiltelefon kiegészítők piacát vizsgáló felméréséből az is kiderült, hogy a vásárlók termék preferenciáját az ár és a praktikum mellett már a környezetvédelem is erőteljesen befolyásolja. 

Tovább